Een heel gelukkig 2011!

Het is 31 december 2010 en terwijl de kinderen uit de buurt een voorschot nemen op 24.00 uur kijk ik terug op een bijzonder jaar.
Voor van der Glas Milieuadvies was het, ondanks de crisis, een erg succesvol jaar. Zo heb ik onder andere het 100.000 lichtmastenplan bij gedeputeerde Slager gepresenteerd en dat viel in goede aarde. Misschien worden volgende jaar de dagen voor kerst écht donker. Verder heb ik de projectleiding gedaan voor een energiebesparingsproject. Hoe krijgen we woningbezitters zo ver dat ze energiebesparende maatregelen nemen voor hun huis?
Daarnaast is weer een groen dak aangelegd en weer een bedrijf klimaatneutraal geworden.

De plannen voor 2011 zijn groots maar daar kan ik nog niet teveel over uitweiden. In ieder geval zoek ik de samenwerking met andere ZZP ers en worden nieuwe markten aangeboord. Ik hou u op de hoogte via deze Glasbak.

Nynke en ik maken elk jaar een cd met de mooiste muziek van dat jaar. Dit jaar heet de verzamelcd "On my feet", naar een nummer van Eels. Dat is niet voor niks. Terwijl mijn zoon is uitgevlogen naar Antwerpen en zijn ouderlijk huis ontvluchtte is mijn dochter zo ver dat ze zelf kan lopen, op haar eigen benen.
En van der Glas Milieuadvies is inmiddels ook een volwassen bedrijf geworden dat aangetoond heeft op haar eigen benen te kunnen staan.

Daar wil ik op toosten en hopelijk zien we elkaar in het komende jaar.

Een dikke nieuwjaarszoen van Martijn van der Glas

ik wil jullie graag trakteren op een nummer van de mooiste cd van 2011 High Violet van The National. Het heet The Runaway