Vandaag is een mooie dag

Op 19 maart waren de gemeenteraadsverkiezingen. Voor GroenLinks stond ik vijfde op de lijst. Helaas voor mij kreeg GroenLinks vier zetels. Sinds die tijd is hard gewerkt aan de onderhandelingen. Vandaag (9 mei) zijn de onderhandelingen afgerond en ligt er een akkoord. Een heel mooi akkoord met een duidelijke GroenLinks signatuur (bijvoorbeeld verduurzaming van het gemeentelijk vastgoed). Namens GroenLinks is onze lijsttrekker Mattias Gijsbertsen beoogd wethouder. Als de leden van de coalitiepartijen maandag instemmen met het akkoord betekent dit dat ik woensdag geïnstalleerd wordt als raadslid. En ik ben daar apetrots op. Ik wil nogmaals alle mensen die op mij gestemd hebben bedanken. Ik laat jullie niet in de steek. De komende vier jaar ga ik heel erg mijn best doen om een groen en duurzaam geluid te laten horen.
de eerste zes van de lijst van GroenLinks